Jak szybko uzyskać Ergo Hestia kontakt?

Chcesz szybko znaleźć Ergo Hestia kontakt? Tutaj dowiesz się, jak zadzwonić na Ergo Hestia infolinia, znaleźć inne kontakty do Ergo Hestia assistance, Ergo Hestia telefon do zamówień, formularze kontaktowe, adres biura, media społecznościowe i tak dalej. Dowiesz się, jak sprawdzić ocenę Uniqa i znaleźć pracę.

Ergo Hestia Kontakt

Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą

0 / 5 Aktualna ocena 0

Your page rank:

Co to jest Ergo Hestia? O Ergo Hestia Polska

Ergo Hestia jest ubezpieczycielem działającym na polskim rynku. Ergo Hestia Polska to jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w Polsce, obsługująca zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferując różnorodny wachlarz usług i produktów ubezpieczeniowych.

Korzenie firmy sięgają połączenia dwóch podmiotów: Ergo Polska (dawniej Hamburg-Mannheimer) oraz Hestia (dawniej Powszechny Zakład Ubezpieczeń Hestia). Z tej fuzji w 2011 roku powstała marka Ergo Hestia, która pod tą nazwą funkcjonuje do dziś.

Ergo Hestia Polska oferuje szeroki wybór ubezpieczeń, obejmujący ubezpieczenia na życie, zdrowotne, majątkowe, komunikacyjne, a także ubezpieczenia dla firm, nieruchomości, OC, podróżne i inne.

Dzięki rozbudowanej sieci oddziałów i agentów firma zapewnia wygodny dostęp do usług i wsparcia klientom w różnych regionach Polski. Jej reputacja opiera się na rzetelności i profesjonalizmie, pozycjonując ją jako szanowanego gracza na rynku ubezpieczeniowym.

Overzicht

Wielu klientów odwiedza stronę internetową Ergo Hestia, ale nie wszyscy są świadomi jakości jej usług i sposobu korzystania z nich. Może się jednak pojawić wiele pytań, w tym:

  • Jak znaleźć Ergo Hestia infolinia?
  • Jak skorzystać z Ergo Hestia assistance?
  • Jaki Ergo Hestia telefon odpowiada 24/7?
  • Jak zgłosić roszczenie w Ergo Hestia?
  • Czy Ergo Hestia to dobry ubezpieczyciel?
  • Jak sprawdzić czy polisa jest opłacona Ergo Hestia?
  • Jaki jest adres e-mail do Ergo Hestii?
Tutaj znajdziesz wszystkie informacje o Ergo Hestia kontakt. Możesz więc uzyskać Ergo Hestia Assistance na kilka sposobów:
  • Możesz użyć tej Ergo Hestia infolinia 801 107 107 lub tej Ergo Hestia telefon 58 555 55 55. Obie linie są dostępne 24/7. Ergo Hestia kontakt telefoniczny według stawek operatora.
  • Ergo Hestia zgłoszenie szkody telefon 58 785 87 89. Ten Ergo Hestia numer telefonu odpowiada od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Można również skorzystać z Ergo Hestia e mail pomoc@ergohestiapomoc24.pl
  • można napisać przez czat online, który jest dostępny na stronie kontaktowej. Czat odpowiada na 150 pytań, m.in. o podanie danych likwidatora szkody, sprawdzenie statusu płatności polisy itp. – Możesz skorzystać z formularza kontaktowego, aby zgłosić roszczenie lub rozwiązać sprawę z Rzecznikiem na tej stronie
  • Napisz na Ergo Hestia adres: ERGO Hestia SA. ul. Hestii 1, 81-731 Sopot lub odwiedź siedzibę firmy. Godziny pracy od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00.

Na mediach społecznościowych Ergo Hestii można znaleźć wiele ciekawych informacji o firmie, jej produktach, działalności, pracownikach i klientach:
Na Facebooku można śledzić aktualności związane z ofertą ubezpieczeniową, promocjami, konkursami, akcjami społecznymi i edukacyjnymi. Możesz także zadawać pytania i komentować posty.
Na LinkedIn możesz poznać profil firmy, jej misję, wizję i wartości. Możesz także dowiedzieć się o możliwościach rozwoju zawodowego i kariery w Ergo Hestia oraz nawiązać kontakt z pracownikami i rekruterami.
Na Instagramie można podziwiać piękne zdjęcia związane z tematyką ubezpieczeń, podróży, zdrowia i bezpieczeństwa. Można również zobaczyć kulisy pracy w Ergo Hestii i poznać ludzi, którzy tworzą firmę.
Na YouTube można obejrzeć filmy promujące produkty i usługi Ergo Hestii, a także spoty reklamowe, reportaże, wywiady i webinaria. Można również znaleźć porady ekspertów i opinie klientów.
Na Twitterze możesz śledzić najświeższe informacje z branży ubezpieczeniowej, a także komunikować się z przedstawicielami firmy i zadawać pytania.

Co oferuje Ergo Hestia?

ERGO oferuje szeroką wybór ubezpieczeń dla klientów indywidualnych i biznesowych, takich jak:

  • Ubezpieczenie pojazdu: chroni Twój samochód, motocykl lub inny pojazd przed uszkodzeniem silnika, kradzieżą, pożarem, wandalizmem i innymi zagrożeniami. Do wyboru masz trzy warianty ubezpieczenia: ERGO 3, ERGO 5 i ERGO 7, które różnią się zakresem ochrony oraz usługami dodatkowymi, takimi jak assistance, samochód zastępczy czy ochrona prawna.
  • Ubezpieczenie domu i mieszkania: chroni Twój majątek i jego wyposażenie przed skutkami zalania, pożaru, huraganu, powodzi, kradzieży i innych zdarzeń losowych. Możesz wybrać jedną z trzech opcji ubezpieczenia: Standard, Komfort lub All risk, które różnią się zakresem ochrony i sumą ubezpieczenia.
  • Ubezpieczenie podróżne: zapewnia kompleksową ochronę podczas podróży zagranicznej. Otrzymasz wsparcie w przypadku problemów podczas podróży, takich jak choroba, wypadek, utrata bagażu lub odwołanie lotu. Do wyboru masz trzy warianty ubezpieczenia: ERGO Travel Standard, ERGO Travel Comfort lub ERGO Travel Prestige, które różnią się zakresem ochrony i limitami.
  • Ubezpieczenie na życie i zdrowie: chroni życie i zdrowie Twoje i Twoich bliskich. Zyskujesz wsparcie finansowe w razie choroby lub wypadku. Zabezpieczasz przyszłość swoją i swojej rodziny. Możesz wybierać spośród wielu produktów ubezpieczeniowych dostosowanych do Twoich potrzeb i możliwości finansowych.

Aby znaleźć polisę Ergo Hestia online i obliczyć koszt polisy, wystarczy wejść na stronę internetową firmy i wybrać interesujący Cię produkt. Następnie kliknąć przycisk „Oblicz składkę” lub „Zapytaj o ofertę” i wypełnij formularz, podając dane swojego pojazdu, nieruchomości lub podróży. Po wprowadzeniu wszystkich informacji zobaczysz orientacyjną cenę polisy oraz szczegóły oferty.
Zgłaszasz szkodę do Ergo Hestii korzystając z następujących możliwości:

  • Zgłoszenie szkody przez Internet: wejdź na stronę firmy i kliknij w przycisk „Zgłoś zdarzenie”. Następnie wybierz rodzaj ubezpieczenia, z którego chcesz zgłosić szkodę lub roszczenie. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i dołącz niezbędne dokumenty. Po złożeniu wniosku otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail oraz numer referencyjny wniosku.
  • Zgłoszenie szkody telefonicznie: zadzwoń na infolinię Ergo Hestii: 801 107 107 lub 58 555 55 55 3. Poinformuj konsultanta o rodzaju szkody lub reklamacji oraz podaj numer polisy i dane osobowe. Konsultant przeprowadzi Cię przez proces aplikacyjny i poinformuje o niezbędnych dokumentach. Po rozmowie otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia oraz numer referencyjny.
  • Zgłoszenie szkody e-mailem lub przez formularz kontaktowy: napisz e-mail na adres: serwis@ergohestia.pl, claims@ergohestia.pl. W wiadomości opisz rodzaj szkody lub roszczenia oraz podaj numer polisy i dane osobowe. Dołącz niezbędne dokumenty jako załączniki. Po wysłaniu wiadomości otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia oraz numer referencyjny.

Aby uzyskać odszkodowanie od Ergo Hestii za szkodę, należy spełnić następujące warunki:

  • Zgłosić szkodę w ciągu 7 dni od dnia jej powstania lub dowiedzenia się o niej.
  • Dostarczyć dowody potwierdzające okoliczności i wysokość szkody, takie jak: raport policyjny, faktury, rachunki, zdjęcia, zaświadczenia lekarskie itp.
  • Nie należy podejmować żadnych działań, które mogłyby zwiększyć rozmiar uszkodzenia lub utrudnić jego ustalenie.
  • Nieuznawania roszczeń osób trzecich bez zgody Ergo Hestii.

Ergo Hestia powinna wypłacić odszkodowanie w terminie 30 dni od dnia otrzymania protokołu szkody. Jeżeli wyjaśnienie okoliczności w tym terminie nie jest możliwe, odszkodowanie powinno zostać wypłacone w terminie 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności możliwe było wyjaśnienie przyczyn. Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją Ergo Hestii w sprawie wysokości lub odmowy wypłaty odszkodowania, możesz odwołać się na piśmie lub drogą elektroniczną w terminie 30 dni od dnia otrzymania decyzji.

ergo hestia kontakt

Jak się zalogować do Hestii?

Aby uzyskać dostęp do strefy osobistej Ergo Hestii należy wejść na stronę Ergo Hestia logowanie i podać swój numer PESEL oraz hasło. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz je utworzyć, klikając przycisk „Zarejestruj się”. Następnie wprowadź numer polisy, numer PESEL, adres e-mail i numer telefonu oraz wybierz hasło. Po potwierdzeniu rejestracji możesz zalogować się na swoje konto.
Strefa osobista Ergo Hestii umożliwia klientom zarządzanie polisami online. Możesz tam sprawdzić szczegóły swojego ubezpieczenia, zmienić dane teleadresowe, zgłosić szkodę, opłacić składkę, przedłużyć lub wypowiedzieć polisę, a także skorzystać z porad i ofert specjalnych.
Jest aplikacja mobilna związana z Ergo Hestią. Nazywa się iPunkt, który umożliwia zdobywanie dodatkowych nagród za sprzedaż ubezpieczeń ERGO Hestii. Jest dostępna na platformę Android oraz na iOS.
Aby pobrać aplikację mobilną Ergo Hestia na system iOS lub Android, przejdź do App Store lub Google Play i wyszukaj nazwę aplikacji. Następnie kliknij przycisk „Pobierz” lub „Zainstaluj” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Aplikacje są dostępne bezpłatnie.

ergo hestia infolinia

Jak otrzymywać wiadomości z Ergo Hestii?

Możesz odwiedzić stronę centrum Ergo Hestia Media, gdzie zawsze publikują aktualne informacje o wydarzeniach, które mają miejsce w firmie.

ergo hestia assistance

Jak znaleźć pracę w Ergo Hestia?

Aby ubiegać się o pracę w Ergo Hestia, należy odwiedzić stronę z ofertami pracy i przeglądać oferty pracy w różnych obszarach, takich jak analizy i aktuaria, zarządzanie projektami IT, finanse, agent, staże, praktyki i wiele innych. Następnie wybierz ofertę pracy, która najbardziej Ci odpowiada i kliknij ją, aby zobaczyć szczegóły, takie jak zakres obowiązków, wymagania, lokalizacja i korzyści. Jeśli spełniasz kryteria i jesteś zainteresowany danym stanowiskiem, kliknij w przycisk „Aplikuj” i wypełnij formularz rekrutacyjny. Podaj swoje dane kontaktowe, doświadczenie zawodowe, wykształcenie i umiejętności. Możesz również dołączyć swoje CV i list motywacyjny. Po złożeniu wniosku otrzymasz potwierdzenie na swój adres e-mail. Następnie Twój profil zostanie sprawdzony przez HR Biznes Partnera, który skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dalszych kroków rekrutacyjnych.

Lokalizacji Ergo Hestii

Możesz śledzić mapę, na której możesz wyszukać najbliższy punkt serwisowy Ergo Hestii po nazwie żądanej miejscowości, np.:

  • Kraków: Kocmyrzowska 1a, 31-831 Kraków
  • Warszawa: Sochaczewska 74, 05-870 Błonie
  • Władysława Grabskiego 25, 20-330 Lublin
  • Poznań: Poznańska 30, 62-081 Poznań-Baranowo
  • Katowice: Wiejska 48, 41-253 Czeladź

Jaki jest adres siedziby głównej Ergo Hestia?

ul. Hestii 1, 81-731 Sopot

Ergo Hestia FAQ

Oto lista najważniejszych FAQ Ergo Hestii:

  • Jak kupić polisę w ERGO Hestii?
  • Jak wypowiedzieć automatycznie odnowioną umowę ubezpieczenia?
  • Jak mogę zgłosić szkodę?
  • Czy klientowi oferowany jest pojazd zastępczy?
  • Na czym polega szybka naprawa samochodu w ramach sieci ERGO Hestia Pomoc 24?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz na tej stronie

OC Hestia to obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, które chroni ich przed kosztami szkód wyrządzonych innym osobom lub ich mieniu w związku z użytkowaniem lub użytkowaniem pojazdu. Ubezpieczenie OC Hestii oferowane jest przez ERGO Hestię, jednego z największych ubezpieczycieli w Polsce.
Ubezpieczenie OC Hestii obejmuje następujące świadczenia:

  • wypłaty odszkodowania poszkodowanemu w ramach sumy gwarancyjnej określonej przepisami prawa, za szkodę w mieniu, uszczerbek na zdrowiu lub czystą stratę majątkową,
  • pokrycie kosztów obrony prawnej ubezpieczonego w postępowaniu cywilnym lub karnym związanym ze szkodą,
  • pokrycie kosztów sądowych i egzekucyjnych poniesionych przez poszkodowanego lub ubezpieczonego,
  • pokrycie kosztów ratownictwa medycznego i transportu poszkodowanego do szpitala.

Ubezpieczenie OC Hestii można wykupić w trzech wariantach różniących się zakresem i ceną:
Wariant I – podstawowy, obejmujący jedynie obowiązkowe ubezpieczenie OC,
Wariant II – rozszerzony, obejmujący dodatkowo ubezpieczenie szyby przedniej, holowanie pojazdu, samochód zastępczy, telefoniczną asystentkę prawną, ochronę utraty zniżki OC oraz bezpośrednią likwidację szkód (BLS),
Wariant III – najszerszy, obejmujący wszystkie świadczenia z wariantu II oraz AC, ubezpieczenie kierowcy i pasażerów (NNW) oraz assistance samochodowy.

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Ergo Hestii nie obejmuje szkód

  • wyrządzonych przez ubezpieczonego samemu sobie lub swoim współpracownikom, konkubentom lub osobom bliskim,
  • wyrządzonych przez ubezpieczonego umyślnie lub pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
  • spowodowane w wyniku udziału w zawodach sportowych lub treningu,
  • spowodowane działaniami wojennymi, terroryzmem, zamieszkami, strajkami lub klęskami żywiołowymi,
  • spowodowane w pojeździe Ubezpieczonego lub jego częściach i wyposażeniu,
  • związane z utratą wartości ubezpieczonego pojazdu lub jego części i wyposażenia,
  • związane z kosztami naprawy, wymiany lub utylizacji ubezpieczonego pojazdu lub jego części i wyposażenia.

Zgłoszenie szkody do Ergo Hestii powinno nastąpić jak najszybciej, aby uniknąć utraty prawa do odszkodowania. Zgodnie z prawem poszkodowany ma do 3 lat od daty zdarzenia na złożenie zawiadomienia o szkodzie. Jednak im szybciej zgłosisz szkodę, tym szybciej otrzymasz decyzję i wypłatę odszkodowania.
Istnieje kilka sposobów zgłoszenia szkody do Ergo Hestii:

  • telefonicznie, dzwoniąc na infolinię 801 114 114 lub 58 558 70 00,
  • przez Internet poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego na stronie internetowej ERGO Hestii,
  • e-mailem, wysyłając zgłoszenie na adres reklamacje@ergohestia.pl,
  • pocztą tradycyjną, wysyłając zawiadomienie na adres ERGO Hestia S.A., ul. Hestia 1, 81-731 Sopot,
  • przez agenta ubezpieczeniowego, który pomoże Ci przygotować i złożyć wniosek.

Po złożeniu zgłoszenia szkody Ergo Hestia ma do 30 dni na wydanie decyzji o przyznaniu lub odmowie odszkodowania. W przypadku skomplikowanych spraw lub braku niezbędnych dokumentów termin ten może ulec wydłużeniu. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją Ergo Hestii, możesz odwołać się lub złożyć skargę w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Czas oczekiwania na odszkodowanie od Ergo Hestii zależy od kilku czynników, takich jak: rodzaj i zakres ubezpieczenia, rodzaj i wysokość szkody, kompletność wniosku i dostarczonych dokumentów, konieczność wykonania dodatkowych czynności, takich jak oględziny, wycena, ekspertyza.
Zgodnie z przepisami Ergo Hestia ma do 30 dni na wydanie decyzji o przyznaniu lub odmowie odszkodowania. W przypadku skomplikowanych spraw lub braku niezbędnych dokumentów termin ten może ulec wydłużeniu. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją Ergo Hestii, możesz odwołać się lub złożyć skargę w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
Aby przyspieszyć proces wypłaty odszkodowania, warto:

  • jak najszybciej zgłosić szkodę, najlepiej przez Internet lub telefonicznie,
  • dokładnie i zgodnie z prawdą wypełnić formularz reklamacyjny,
  • dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i dowody potwierdzające powstanie i wysokość szkody,
  • skorzystać z serwisu naprawczego Ergo Hestii lub bezpośredniej likwidacji szkód (BLS),
    podać numer rachunku bankowego, na który ma zostać przelane odszkodowanie.

Aby sprawdzić status swojej sprawy Ergo Hestii, możesz skorzystać z jednej z poniższych opcji:

  • Zadzwoń na infolinię 801 107 107 z telefonu stacjonarnego lub 58 555 5 555 z telefonu komórkowego lub z zagranicy
  • Skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie zgłoszenia szkody 
  • Zaloguj się na swoje osobiste konto iHestia i skorzystaj z elektronicznego formularza reklamacyjnego

Skontaktuj się z przedstawicielem ERGO Hestii przez wyszukiwarkę agentów. Przewiń w dół do zakładki „kontakt z agentem” i nazwy swojej dzielnicy, np. Warszawa. Silnik poda Ci Wybierz wpośród wszystkich możliwych punktów z adresami, pod którymi agent może się zlokalizować.

Ergo Hestia opinie

Jeśli chcesz sprawdzić, co klienci naprawdę myślą o Ergo Hestii, możesz odwiedzić sprawdzony i zaufany serwis Trustpilot. Tam klienci dzielą się swoimi opiniami w formie komentarzy, oceniają towary i usługi różnych firm, uczestniczą w procesie oceny, dokonują ocen. Tam też możesz wyrazić swoją opinię.

Paulina Nowak
Paulina Nowak

Paulina jest ekspertem w dziedzinie obsługi klienta i pomoże Ci znaleźć wszystkie potrzebne informacje o firmie. Porównuje polskie firmy i zajmuje się obsługą klienta od 2017 roku.

Zadzwoń na infolinię