DPD Kontakt

DPD Kontakt

W DPD Kontakt Utrzymany Jest na Wysokim Poziomie

Obecne przedsiębiorstwo DPD Polska powstało z kilkukrotnych przejęć rodzimych firm – zmieniali się właściciele, zmieniał się też w DPD kontakt. Obecnie jest to firma logistyczna wyróżniana przez klientów za duże możliwości samodzielnego i asystowanego rozwiązywania problemów z przesyłkami.

Od 2002 roku DPD Warszawa jest jednym z nielicznych kurierów mających do dyspozycji między innymi własną agencję celną (dołączoną do firmy w czasie jednego z przejęć rynkowych, których było w historii kilka).  Od niedawna spedytor korzysta z odświeżonego logo i nowego motto. Ale sama oferta w sposób zasadniczy nie została przebudowana – obejmuje pełen katalog logistyczny dla drogi lądowej, morskiej i powietrznej.

Czy Kurier DPD jest wyjątkowy?

Kurier DPD wyróżnia się na tle konkurencji kilkoma ważnymi cechami usług:

  • znakomite zabezpieczenie przesyłek w czasie transportu;
  • szybka obsługa przesyłek paletowych, nietypowych (w tym np. kół samochodowych) i delikatnych;
  • możliwość nadania przesyłki w jednym z 1000 punktów stacjonarnych DPD Pickup;
  • krótkie terminy dostaw również na dalekich trasach.

DPD: Infolinia nie jest jedynym sposobem rozwiązania problemu

DPD infolinia wprawdzie pozostaje najpopularniejszym sposobem rozwiązywania problemów, ale równie szybko można często poradzić sobie dzięki kilku innym opcjom.

Twitterhttps://twitter.com/dpdpolskaPytania ogólne, informacje o przerwach lub problemach z dostawami
FAQ

https://www.dpd.com.pl/faq

oraz

https://www.dpd.com.pl/Jak-przygotowac-paczke

Informacje o sposobie przygotowania paczek, działaniu sieci Pickup, terminach dostawy itd.
Cennikihttps://www.dpd.com.pl/CennikStandardowy cennik paczek
Strona logowaniahttps://webklient.dpd.com.pl/logout.doLogowanie do webklienta. Przydatne przede wszystkim nadawcom przesyłek masowych
Infolinia801 400 373
22 577 55 55
Pytania szczegółowe dotyczące usług i problemów indywidualnych

Ten spedytor zrezygnował z prowadzenia strony na Facebooku – dostępne tam fanpage nie są oficjalne. Dostępne kanały kontaktu zaspokajają jednak w zupełności wszystkie potrzeby klientów.

DPD: Telefon i mail do każdego działu

DPD telefon jest podstawowym sposobem kontaktu przede wszystkim dlatego, że to najszybsza opcja. Na stronie firmowej (www.dpd.com.pl) można znaleźć najczęściej zadawane pytania ogólne, ale już w sprawach indywidualnych najsprawniej pomogą konsultanci infolinii. W celu usprawnienia całego procesu warto też korzystać z formularzy kontaktowych.

DziałTelefonE-mail lub formularz kontaktowyGodziny pracy
Zlecenia paczek dla zarejestrowanych klientów biznesowych

801 400 373 lub

22 577 55 55

https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Zamow-kuriera/cc@dpd.com.plPn-pt 8:00 – 20:00, sob. 8:00 – 14:00
Reklamacje22 577 55 00 (tylko informacje nt. trybu rozpatrywania reklamacji)https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.actionPn-pt 8:00 – 20:00, sob. 8:00 – 14:00
Zamówienie materiałów operacyjnychNiedostępnyhttps://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Materialy-OperacyjneFormularz dostępny zawsze
Zamówienie opakowań specjalnychNiedostępnyhttps://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Opakowania-specjalneFormularz dostępny zawsze
Ocena kurieraNiedostępnyhttps://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Ocen-kurieraFormularz dostępny zawsze

 

DPD: Kontakt telefoniczny i jego zalety

DPD kontakt telefoniczny jest najwygodniejszą formą rozwiązywania problemów o indywidualnym charakterze. Pracownicy Działu Obsługi Klienta mają podgląd na żywo dotyczący lokalizacji wszystkich paczek, mogą sprawdzić trasę ich transportu i skontaktować się bezpośrednio z kurierami.

Nie są to jedyne powody, dla których klienci spedytora decydują się na skorzystanie z pomocy telefonicznej:

  • dzwoniąc, szybciej uzyskuje się odpowiedzi, niż zadając pytania drogą mailową;
  • przez telefon można załatwić sprawy wymagające ujawnienia danych osobowych (opcja dla zarejestrowanych klientów);
  • telefon jest dobrym rozwiązaniem dla klientów szukających rozwiązań nieujętych w standardowej ofercie i cenniku;
  • telefoniczne centrum obsługi klienta może wprowadzać zmiany niemożliwe do dokonania inną drogą, np. przekierować paczkę lub ją zawrócić.

Od krytyki do odbicia – jak rozwija się DPD

DPD to firma, której w historii zdarzały się potknięcia, szczególnie związane z przejęciami spedytorów. Obecnie jednak jakość obsługi klienta znacząco się poprawiła.

Z historii własnej spedytor wyniósł cenną naukę dotyczącą sprawnego działania wszystkich dróg kontaktu: infolinii centralnej, obsługi mailowej czy specjalnej ścieżki dla obsługi reklamacji. Dzięki czemu dziś można być pewnym, że paczka będzie przesyłana zgodnie z najwyższymi standardami obsługi.

Zapewnienie klientom możliwości oceny pracy kuriera również jest bardzo ważne i zostało przez klientów przyjęte z zadowoleniem, bo inne firmy takiej możliwości nie dają. DPD kontakt usprawniło i dziś nawet w dokumentach wewnętrznych zaznacza olbrzymie jego znaczenie.

WEB-DPD kontakt

 

Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą

0 / 5 Aktualna ocena 1.1

Your page rank:

Zadzwoń na infolinię