VECTRA Kontakt

VECTRA Kontakt

VECTRA: Kontakt Może Być Prosty

Jeden z największych w Polsce dostawców telewizji kablowej, więc dla VECTRA kontakt musi być ważny, żeby sprawnie obsłużyć dużą grupę klientów. Według Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej spółka dostarcza swoje usługi ponad 800 tysiącom mieszkańców w 164 miastach – jest to pozycja trzecia pod względem wielkości udziału (niecałe 18%).

VECTRA TV: od tego się zaczęło

Działająca od 1991 roku firma początkowo obsługiwała przede wszystkim obszar północnej Polski – od Słupska po Olsztyn. Drogą kolejnych przejęć lokalnych telewizji kablowych zasięg sukcesywnie powiększano, a po przejęciu Śląskiej Telewizji Kablowej na jakiś czas dostawca stał się największą firmą w swojej branży. Równocześnie z rozbudową zasięgu VECTRA TV kablowej pracowano nad zwiększeniem portfolio usług. Dziś w biurach stacjonarnych, przez telefon i na www.vectra.pl można zamówić usługi telewizji kablowej, telefonii VoIP, szerokopasmowego internetu, a od maja 2016 roku również internetu mobilnego (świadczonego dzięki infrastrukturze technicznej P4).

VECTRA Internet: dziś najpopularniejsza Usługa dodatkowa

Firma VECTRA w opublikowanych informacjach dla inwestorów przygotowała w 2014 roku zestawienie sprzedażowe usług. Wynika z niego, że choć podstawową usługą świadczoną przez spółkę jest dostęp do telewizji kablowej, to aż 80% klientów dokupuje w VECTRA Internet szerokopasmowy.

Rodzaje Usług

Spółka oferuje swoim abonentom usługę realizacji połączeń telefonicznych. W Vectra telefon stacjonarny działa na infrastrukturze własnej firmy, a telefonia komórkowa jest usługą własną firmy, ale właścicielem stacji przekaźnikowych – P4. Nie ma to wpływu na zakres świadczonych usług.

W VECTRA Infolinia nie jest jedynym sposobem Kontaktu

Spółka swoim obecnym i przyszłym klientom oferuje kilka form kontaktu:

  • VECTRA Infolinia: najpopularniejszy sposób kontaktu we wszystkich sprawach. Niedługi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, możliwość rozwiązania wszystkich problemów technicznych i związanych z kontami abonenckimi;
  • naziemne biura obsługi: popularne przede wszystkim wśród klientów zainteresowanych nową ofertą lub przedłużeniem umowy;
  • kontakt mailowy: ograniczony zakres możliwych usług ze względu na konieczność autoryzacji zmian, natomiast nie ma problemu, aby tą drogą uzyskać informacje o ofercie lub zgłosić problem techniczny.

W firmie została rozdzielona na dwa numery telefonów, z których każdy łączy z innym działem:

  •  58-74-26-500: biuro sprzedaży. Można zadzwonić lub wysłać SMS z prośbą o kontakt (połączenie przychodzące będzie wykonane z innego numeru). Tutaj można przedłużyć umowę, zawrzeć nową lub sprawdzić dostępność sprzętu z oferty.
  •  58-74-26-500 (z telefonów stacjonarnych) lub  58-74-26-500: dział obsługi klienta. To podstawowy numer, gdzie można uzyskać pomoc związanych z posiadanymi usługami.

Tutaj można:

  • zmienić dane abonenta;
  • włączyć lub wyłączyć usługi dodatkowe;
  • sprawdzić stan konta;
  • sprawdzić numer do wpłat;
  • sprawdzić kwoty faktur;
  • złożyć reklamację lub sprawdzić jej status;
  • zgłosić usterkę techniczną;
  • uzyskać pomoc w konfiguracji sprzętu.

 

W kontakt z poszczególnymi działami telefonicznego biura obsługi możliwy jest w różnych godzinach.

  • Infolinia sprzedażowa: całodobowa.
  • Dział Obsługi Klienta (sprawy bieżące): dni powszednie 7-22, soboty 8-20, niedziele 9-17.
  • Dział Wsparcia Technicznego (działający w ramach Działu Obsługi Klienta): dni powszednie 7-22, soboty 8-20, w niedziele nieczynne.
  • Całodobowo można korzystać z Fax-u (58 74 26 600).

Kontakt również przez VECTRA Online

Klienci spółki mogą się skontaktować z operatorem na kilka sposobów, a poza wizytą w punkcie naziemnym i infolinią jest to kontakt przez internet – mailowo lub w dedykowanym panelu:

  • W zakładce „kontakt” na stronie spółki znajdują się linki do formularzy kontaktowych 8 działów obsługi. Rozwiązanie niektórych problemów wymaga dodatkowej weryfikacji, więc w pewnych przypadkach konsultanci będą w odpowiedzi na zapytanie kontaktowali się telefonicznie.
  • Klienci VECTRA mają dostęp do elektronicznego panelu zarządzania kontem. W VECTRA online można samodzielnie sprawdzić dane finansowe, zmienić niektóre parametry usługi lub włączyć i wyłączyć pakiety dodatkowe.

VECTRA kontakt w sprawach zainicjowanych przez internet podejmuje bardzo szybko, a zmiany w pakietach wprowadzane są od razu.

WEB-VECTRA KONTAKT

Adres głównego biura obsługi to Al. Jerozolimskie 56C, 00-803 Warszawa

 

Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą

0 / 5 Aktualna ocena 1.2

Your page rank:

Zadzwoń na infolinię