PLUS

KONTAKT
PLUS Kontakt

PLUS Kontakt

Dla sieci PLUS Kontakt jest najważniejszy

Plus nieustannie rozszerza wachlarz swoich usług, w związku z czym dla PLUS Kontakt ma znaczenie strategiczne. Infolinia została zorganizowana w taki sposób, aby pozwalała na sprawne załatwianie różnych spraw. Przez lata pojawiały się nowe usługi operatora i na bieżąco dostosowywano do nich strukturę infolinii – część usług jest uwzględniona już bezpośrednio w AVR, czyli trybie automatycznym, a część obsługiwana przez konsultantów. Na infolinii wiele spraw klienci mogą załatwić samodzielnie, co skraca czas potrzebny na rozwiązanie problemu.

Dlaczego w PLUS Infolinia jest tak ważna?

Plus wystartował jako pierwszy operator sieci komórkowej w Polsce. Był to rok 1996. Minęło sporo czasu i dziś w sieci PLUS ma około 13-14 milionów osób. Sporo sieć zyskała na wprowadzeniu – jako pierwsza w kraju – dostępu do internetu mobilnego LTE. Obecnie rynek jest pod tym względem bardziej wyrównany, ale sieć ma wielu lojalnych klientów. W portfolio operatora znajdują się też inne usługi, np. dostęp do telewizji internetowej Ipla i inne, mające mniej użytkowników. W sumie więc spraw do załatwienia jest ogromna, dlatego w PLUS infolinia jest sprawą najwyższej wagi.

Biuro Obsługi PLUS – przez Telefon działa całą dobę

Telefoniczne Biuro Obsługi PLUS jest czynne przez cały czas, również w niedziele i święta. Połączenie z infolinią obsługiwane jest przez automatyczny system korzystający z rozbudowanego, ale dość intuicyjnego menu. Przełączenie z trybu automatycznego do konsultanta jest możliwe po wyborze odpowiedniej opcji w menu systemu.

Komunikaty w trybie automatycznym są co jakiś czas powtarzane, dzięki czemu można wysłuchać wszystkich opcji i wybrać najlepszą bez ryzyka, że zapomni się właściwy numer pozycji.

  • Podstawowy numer infolinii to 601 102 601. Działa on przez całą dobę niezależnie od dnia. Pod ten numer mogą dzwonić wszyscy obecni klienci PLUSA, a więc abonenci korzystający z dowolnej usługi operatora (także jeśli nie jest to abonament telefoniczny lub internetowy).
  • Drugi numer infolinii,  601-102-601, to numer dedykowany dla potencjalnych klientów. Teoretycznie po połączeniu na główny numer tutaj zostanie się przekierowanym, ale bezpośredni telefon będzie po prostu szybszym rozwiązaniem. Ten numer jest dostępny w dni robocze w godzinach od 8 do 22. Tę infolinię obsługują doradcy handlowi i sprzedawcy. Pod tym numerem dostępna jest również oferta przedłużenia umowy dla obecnych klientów sieci PLUS. Tu także można poznać ofertę urządzeń (smartfonów, routerów i sprzętu dodatkowego) oferowanego w sieci PLUS. Ważna uwaga – w przeciwieństwie do pracowników sieci naziemnej, konsultanci infolinii mogą szybko sprawdzić również stan magazynu głównego i udzielić pełnej informacji o dostępności sprzętu.

Który Numer do PLUSA wybrać?           

Ogólne zasady zostały przedstawione wyżej, jednak konsultanci pracujący pod oboma numerami mają możliwość przekierowania rozmów. W związku z tym, jeśli będzie taka potrzeba, konsultant będzie ręcznie przełączał rozmowę, aby sprawa nie pozostała niezałatwiona. Sam podział na dwa numery ma na celu przyspieszenie obsługi oraz wyodrębnienie dość specyficznej grupy spraw.

Numer do PLUSA –  601-102-601

Co można załatwić, dzwoniąc na PLUS Telefon?

Ogólnie rzecz biorąc, w PLUS telefon pozwala na załatwienie wszystkich spraw związanych z usługami operatora:

  • zakup abonamentu, rejestracja karty prepaid, przedłużenie umowy, wprowadzenie do niej zmian zarówno w części dotyczącej samej usługi, jak i w zakresie danych osobowych abonenta;
  • zgłoszenie problemów technicznych;
  • sprawdzenie salda, wysokości faktury, numeru konta do wpłat i innych danych finansowych;
  • włączenie lub wyłączenie usług dodatkowych do posiadanych usług albo zmiana ich parametrów;
  • sprawdzenie bieżącego stanu konta lub wykorzystania bonusowych minut czy pakietu internetowego.

 

W PLUS Kontakt: Infolinia oszczędza wielu kłopotów

Klienci sieci PLUS mogą skontaktować się z operatorem na trzy sposoby:

  • przez wizytę w punkcie naziemnym. To rozwiązanie wygodne, jeśli się akurat obok takiego przechodzi. W salonie konsultanci nie mają dostępu do zindywidualizowanych ofert, ale już na przykład zgłoszenie usterki technicznej odbywa się szybko, podobnie jak obsługa gwarancji dotyczącej sprzętu zakupionego wraz z abonamentem. Biuro obsługi klienta PLUS może być albo punktem własnym sieci, albo – znacznie częściej – punktem partnerskim;
  • przez serwis internetowy pl po zalogowaniu się na własne konto. Możliwości tu są takie same, jak na infolinii z nielicznymi wyjątkami (nie da się np. zmienić danych osobowych). Ponieważ portal działa sprawnie i jest dobrze zorganizowany, dla wielu osób może całkowicie zastąpić infolinię;
  • dzwoniąc na infolinię. Ponieważ ta działa bardzo dobrze i można załatwić wszystko, jest często podstawowym sposobem kontaktu, należy jednak pamiętać, że pewne sprawy będą miały bardziej skomplikowany przebieg niż w biurze naziemnym, bo np. zgłaszając reklamację sprzętu, trzeba będzie jeszcze zaczekać na kuriera, który go odbierze lub odesłać we własnym zakresie.

W PLUS kontakt jest możliwy zawsze – infolinia i portal działają przez całą dobę, biura we własnych godzinach, ale klient nigdy nie jest zostawiany bez wsparcia.

WEB-PLUS KONTAKT

Adres głównego biura marki to ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.

[Total: 58    Average: 3.2/5]

0 Comments