ALIOR BANK Kontakt

ALIOR BANK Kontakt

Alior Bank kontakt stawia na pierwszym miejscu

Alior Bank kontakt telefoniczny pozwala rozwiązać większość powszechnych problemów. Czynna całą dobę infolinia jest najchętniej wybieranym sposobem kontaktu z tym dość popularnym w Polsce bankiem uniwersalnym.

Krótko o Alior Banku

Alior Bank rozpoczął działalność operacyjną w listopadzie 2008 roku, a w 2015 roku doszło do fuzji, w wyniku której bank ten przejął Meritum Bank ICB. Między innymi dzięki temu połączeniu Alior Bank stał się bankiem o jednej z najbardziej rozbudowanych struktur dystrybucyjnych w Polsce. Obsługa około 3 milionów klientów sprawiła, że w celu usprawnienia działalności operacyjnej konieczne stało się wyodrębnienie trzech Departamentów Centrali:

  • Alior Bank Kraków;
  • Alior Bank Warszawa;
  • Alior Bank Gdańsk.

W Alior Bank infolinia musi działać sprawnie

W chwili organizacji systemu wsparcia telefonicznego postanowiono, że w Alior Bank Infolinia musi być zorganizowana w sposób przejrzysty. Postawiono wówczas nie tylko na nieco inną niż w większości banków organizację systemu CRM, który obsługiwał połączenia przychodzące, ale ustalono także jasne zasady dostępności poszczególnych usług świadczonych przez telefon.

Infolinię uruchomiono równolegle pod kilkoma numerami telefonów:

  • numer 12 370 70 00 – dla połączeń z sieci komórkowych i stacjonarnych;
  • numer 12 370 70 00 – dla połączeń inicjowanych z sieci Play.

Infolinia jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak nie zawsze w tym samym trybie:

  • przez 24 godziny na dobę działa automatyczny tryb IVR;
  • w godzinach od 8 do 22 można połączyć się z konsultantem.

Kontakt z Alior Bank: który tryb infolinii, w jakich przypadkach się przyda?

Kontakt z Alior Bank zapewnia zawsze pracująca w automatycznym trybie IVR to rozwiązanie podstawowe, które umożliwia złożenie kilku najbardziej elementarnych dyspozycji:

  • zastrzeżenia karty płatniczej wydanej do dowolnego rachunku prowadzonego przez Alior Bank;
  • odblokowania dostępu do systemu bankowości elektronicznej zablokowanego po kilku błędnych próbach logowania na aliorbank.pl;
  • połączenia z serwisem transakcyjnym dającym możliwość wykonywania przelewów, sprawdzania sald, składania zleceń stałych, obsługi listy zaufanych odbiorców i innych funkcji zapewnianych przez bankowość elektroniczną.

Z oczywistych względów możliwości, jakie daje rozmowa z konsultantem, są szersze:

  • składanie dyspozycji otwarcia rachunku, zamknięcia, ustalenia pełnomocnictwa;
  • składanie reklamacji i sprawdzania statusu wcześniej złożonych wniosków;
  • składanie wniosków o dodatkowe produkty do konta (karty, lokaty, a także konta oszczędnościowe i produkty inwestycyjne);
  • weryfikacja i zmiana danych kontaktowych, aktualizacja danych właściciela konta;
  • zgłaszanie problemów technicznych związanych z systemem bankowości elektronicznej;
  • uzyskanie wsparcia w sprawie dostępności systemów, instalacji aplikacji mobilnej, zmiana haseł dostępu itd.;
  • poznanie bieżącej (także personalizowanej) oferty produktowej banku oraz dostosowanie wybranych produktów (wszystkich, które dają taką możliwość);
  • rozbudowa i modyfikacja posiadanych produktów (ubezpieczeń, kart kredytowych itd.).

Konsultanci udzielają także wsparcia technicznego i mogą pomóc w sprawach formalnych, które wymagają podania danych osobistych i autoryzacyjnych – dotyczy to przede wszystkim formalnej obsługi posiadanych produktów bankowych, a więc zawierania, wypowiadania, rezygnacji z umów, odstępowania od nich lub tworzenia stosownych aneksów.

Alior Bank przez telefon – jak się przygotować do rozmowy

W celu złożenia wiążącej dyspozycji w Alior Bank przez telefon należy przygotować:

  • kod dostępu oraz numer klienta;
  • w przypadku braku (lub zapomnienia) dowolnego z powyższych: danych osobowych oraz informacji o wykorzystywanych produktach – konsultanci mogą autoryzować dyspozycje po weryfikacji tożsamości klienta.

Jeśli pytania dotyczą konkretnych usług, warto znać ich parametry, natomiast nie jest potrzebna znajomość:

  • numerów i dat umów;
  • wysokości sald na kontach;
  • wcześniejszych zmian wprowadzonych w umowach (jeśli takowe były wprowadzane);
  • historii transakcji itd.

Dlaczego warto wybrać w Alior Bank kontakt przez telefon?

Alior Bank zapewnia profesjonalną obsługę klientów za pośrednictwem infolinii. Mimo posiadania rozbudowanej sieci placówek naziemnych w Alior Bank kontakt telefoniczny pozostaje najpopularniejszym sposobem korzystania ze wsparcia, ponieważ konsultanci tu mają możliwość przygotowywania personalizowanych ofert, a wiele problemów można rozwiązać samodzielnie, nie prosząc o połączenie z konsultantem. W przypadku jakichkolwiek problemów infolinia jest zorganizowana w sposób ułatwiający powrót do wcześniej wykonywanej czynności lub cofnięcie niektórych zmian. Połączenia są bezpieczne, autoryzacja pewna a wachlarz możliwych do załatwienia spraw bardzo szeroki.

Infolinia banku jest najprostszym i najskuteczniejszym sposobem zarządzania kontem, szczególnie w przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej. Zmiany zgłaszane na infolinii są najczęściej wdrażane w czasie rzeczywistym, a więc oszczędza się czas – to dostatecznie długa lista powodów, aby skorzystać z infolinii Alior Bank. Jeśli masz jakikolwiek problem z obsługą rachunku w tym banku – pamiętaj, że w Alior Bank kontakt pozwala rozwiązać większość kłopotów w kilka minut.

WEB- ALIOR BANK

Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą

0 / 5 Aktualna ocena 1.64

Your page rank:

Zadzwoń na infolinię