ALIOR BANK

Kontakt
ALIOR BANK Kontakt

ALIOR BANK Kontakt

Alior Bank kontakt stawia na pierwszym miejscu

W Alior Bank kontakt telefoniczny pozwala rozwiązać większość powszechnych problemów. Czynna całą dobę infolinia jest najchętniej wybieranym sposobem kontaktu z tym dość popularnym w Polsce bankiem uniwersalnym.

Krótko o Alior Banku

Alior Bank rozpoczął działalność operacyjną w listopadzie 2008 roku, a w 2015 roku doszło do fuzji, w wyniku której bank ten przejął Meritum Bank ICB. Między innymi dzięki temu połączeniu Alior Bank stał się bankiem o jednej z najbardziej rozbudowanych struktur dystrybucyjnych w Polsce. Obsługa około 3 milionów klientów sprawiła, że w celu usprawnienia działalności operacyjnej konieczne stało się wyodrębnienie trzech Departamentów Centrali:

  • Alior Bank Kraków;
  • Alior Bank Warszawa;
  • Alior Bank Gdańsk.
kontakt bank alior

W Alior Bank infolinia musi działać sprawnie

W chwili organizacji systemu wsparcia telefonicznego postanowiono, że w Alior Bank Infolinia musi być zorganizowana w sposób przejrzysty. Postawiono wówczas nie tylko na nieco inną niż w większości banków organizację systemu CRM, który obsługiwał połączenia przychodzące, ale ustalono także jasne zasady dostępności poszczególnych usług świadczonych przez telefon.

Infolinię uruchomiono równolegle pod kilkoma numerami telefonów:

  • numer 12 370 70 00 – dla połączeń z sieci komórkowych i stacjonarnych;
  • numer 12 370 70 00 – dla połączeń inicjowanych z sieci Play.

Infolinia jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak nie zawsze w tym samym trybie:

  • przez 24 godziny na dobę działa automatyczny tryb IVR;
  • w godzinach od 8 do 22 można połączyć się z konsultantem.

Kontakt z Alior Bank: który tryb infolinii, w jakich przypadkach się przyda?

Kontakt z Alior Bank zapewnia zawsze pracująca w automatycznym trybie IVR to rozwiązanie podstawowe, które umożliwia złożenie kilku najbardziej elementarnych dyspozycji:

  • zastrzeżenia karty płatniczej wydanej do dowolnego rachunku prowadzonego przez Alior Bank;
  • odblokowania dostępu do systemu bankowości elektronicznej zablokowanego po kilku błędnych próbach logowania na aliorbank.pl;
  • połączenia z serwisem transakcyjnym dającym możliwość wykonywania przelewów, sprawdzania sald, składania zleceń stałych, obsługi listy zaufanych odbiorców i innych funkcji zapewnianych przez bankowość elektroniczną.

Z oczywistych względów możliwości, jakie daje rozmowa z konsultantem, są szersze:

  • składanie dyspozycji otwarcia rachunku, zamknięcia, ustalenia pełnomocnictwa;
  • składanie reklamacji i sprawdzania statusu wcześniej złożonych wniosków;
  • składanie wniosków o dodatkowe produkty do konta (karty, lokaty, a także konta oszczędnościowe i produkty inwestycyjne);
  • weryfikacja i zmiana danych kontaktowych, aktualizacja danych właściciela konta;
  • zgłaszanie problemów technicznych związanych z systemem bankowości elektronicznej;
  • uzyskanie wsparcia w sprawie dostępności systemów, instalacji aplikacji mobilnej, zmiana haseł dostępu itd.;
  • poznanie bieżącej (także personalizowanej) oferty produktowej banku oraz dostosowanie wybranych produktów (wszystkich, które dają taką możliwość);
  • rozbudowa i modyfikacja posiadanych produktów (ubezpieczeń, kart kredytowych itd.).

Konsultanci udzielają także wsparcia technicznego i mogą pomóc w sprawach formalnych, które wymagają podania danych osobistych i autoryzacyjnych – dotyczy to przede wszystkim formalnej obsługi posiadanych produktów bankowych, a więc zawierania, wypowiadania, rezygnacji z umów, odstępowania od nich lub tworzenia stosownych aneksów.

Alior Bank przez telefon – jak się przygotować do rozmowy

W celu złożenia wiążącej dyspozycji w Alior Bank przez telefon należy przygotować:

  • kod dostępu oraz numer klienta;
  • w przypadku braku (lub zapomnienia) dowolnego z powyższych: danych osobowych oraz informacji o wykorzystywanych produktach – konsultanci mogą autoryzować dyspozycje po weryfikacji tożsamości klienta.

Jeśli pytania dotyczą konkretnych usług, warto znać ich parametry, natomiast nie jest potrzebna znajomość:

  • numerów i dat umów;
  • wysokości sald na kontach;
  • wcześniejszych zmian wprowadzonych w umowach (jeśli takowe były wprowadzane);
  • historii transakcji itd.

Dlaczego warto wybrać w Alior Bank kontakt przez telefon?

Alior Bank zapewnia profesjonalną obsługę klientów za pośrednictwem infolinii. Mimo posiadania rozbudowanej sieci placówek naziemnych w Alior Bank kontakt telefoniczny pozostaje najpopularniejszym sposobem korzystania ze wsparcia, ponieważ konsultanci tu mają możliwość przygotowywania personalizowanych ofert, a wiele problemów można rozwiązać samodzielnie, nie prosząc o połączenie z konsultantem. W przypadku jakichkolwiek problemów infolinia jest zorganizowana w sposób ułatwiający powrót do wcześniej wykonywanej czynności lub cofnięcie niektórych zmian. Połączenia są bezpieczne, autoryzacja pewna a wachlarz możliwych do załatwienia spraw bardzo szeroki.

Infolinia banku jest najprostszym i najskuteczniejszym sposobem zarządzania kontem, szczególnie w przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej. Zmiany zgłaszane na infolinii są najczęściej wdrażane w czasie rzeczywistym, a więc oszczędza się czas – to dostatecznie długa lista powodów, aby skorzystać z infolinii Alior Bank. Jeśli masz jakikolwiek problem z obsługą rachunku w tym banku – pamiętaj, że w Alior Bank kontakt pozwala rozwiązać większość kłopotów w kilka minut.

WEB- ALIOR BANK

[Total: 15    Average: 3.2/5]