Mbank

Kontakt
Orange obsługi klienta

Orange obsługi klienta

mBank Kontakt na Piątkę

Dla mBank kontakt jest kluczowym elementem strategii obsługi klienta – nie chodzi tylko o to, żeby otworzyć konto i na nim zarobić, ale także o to, aby dzięki dobremu kontaktowi z infolinią zatrzymać klientów na dłużej. Można nawet powiedzieć, że w mBanku to właśnie kontakt jest jednym z najważniejszych powodów, dla których ludzie chcą mieć tu konta. Przez telefon w mBanku można załatwić praktycznie wszystko – od założenia konta, poprzez dyspozycje na rachunku, aż po zakończenie umów z bankiem.

Kilka słów o mBanku

Kiedy w 2000 roku mBank startował pod tą nazwą (historia firmy sięga Banku Wspierania Eksportu założonego w 1986 roku), był pierwszym w Polsce bankiem internetowym, w którym wszystko można było załatwić przez sieć. Już wtedy mBank musiał stawiać na kontakt. To, czego wówczas brakowało, to spójność. Aż do 2013 roku mBank był tylko jedną z marek tej samej instytucji. Poza bankiem internetowym działał też korporacyjny BRE Bank i Multi Bank (dawniej na stronie www.multibank.pl, obecnie przekierowanej na mbank.pl). Dziś wszystkie te marki działają pod wspólnym szyldem rebrandowanego mBanku, a sam bank jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych w kraju.

W mBank Infolinia działa Całą Dobę

W mBank infolinia jest czynna całą dobę, 365 dni w roku. Konsultanci zajmują się tylko określonymi działami tematycznymi, dlatego załatwienie kilku spraw wymaga niekiedy kontaktu z kilkoma osobami, co ma jednak tę zaletę, że w każdym przypadku dzwoniący klient jest obsługiwany przez konsultanta mającego odpowiednie kompetencje i uprawnienia do wprowadzania zmian, a organizacja pracy mLinii pozwala zrobić to szybko i sprawnie:

  • Duża różnorodność produktów oferowanych przez mBank sprawia, że nie każdy konsultant może wprowadzić dane modyfikacje, np. osoby obsługujące rachunki prywatne, mogą nie móc modyfikować firmowych, oddzielny dział zajmuje się ubezpieczeniami, jeszcze inny kredytami, windykacją, usługami księgowymi dla firm czy problemami technicznymi. To bardzo rozsądne podejście, dzięki któremu rozwiązywanie problemów zajmuje zdecydowanie mniej czasu.
  • Ogólny numer infolinii jest dostępny przez całą dobę i zawsze można skorzystać z trybu automatycznego lub ze wsparcia konsultanta. Jedynie obsługa ubezpieczeń wymaga kontaktu w godzinach od 8 do 18.
  • Kontakt z mBanku z obsługą nagrywania rozmów: 42 6 300 800

Tam należy konsultantowi przedstawić swój problem i ewentualnie poczekać na przełączenie do odpowiedniej osoby – ten system działa sprawnie i zmniejsza ilość koniecznych do zapamiętania informacji.

Infolinia mBank Doładowanie Telefonu, Obsługa Rachunków, Umowy i co Jeszcze?

Lista spraw, które można załatwić za pośrednictwem infolinii mBanku, jest naprawdę pokaźna:

  • Dyspozycje formalne związane z prowadzeniem rachunków: otwarcie konta osobistego, oszczędnościowego, rachunku inwestycyjnego i innych, a także wypowiadanie umów oraz zmiany większości danych osobowych (w tym np. adresu). Należy pamiętać, że w przypadku zmiany numeru dowodu czy nazwiska, telefon jednak nie wystarczy.
  • Operacje na rachunkach – przelewy, reklamacje, zgłoszenia i modyfikacje zleceń stałych, sprawdzenia stanu kont itd. Te sprawy załatwia się samodzielnie, bez pomocy konsultanta, dzięki automatycznemu trybowi AVR infolinii.
  • Uzyskanie informacji o kredytach i inwestycjach, składanie związanych z nimi wniosków i dyspozycji (w przypadku procedur uproszczonych, niewymagających przedstawienia np. zaświadczeń z US albo PIT-ów).
  • W mBank doładowanie telefonu również można zlecić przez infolinię. Odbywa się to w tym samym systemie, co zarządzanie rachunkami, a więc w automatycznym trybie AVR, dzięki czemu z tej funkcji można korzystać przez całą dobę.
  • Obsługa wniosków – od kredytowych, przez reklamacje, po wnioski o kartę, produkty ubezpieczeniowe, wnioski o wydanie zaświadczeń i wszystkie pozostałe, które są związane z dowolnym produktem bankowym.
  • Resetowanie hasła do bankowości elektronicznej po jego utracie lub blokadzie kanału spowodowanej zbyt dużą ilością nieprawidłowych prób logowania.

mBank tel: Jeden Numer do Wszystkiego

Schemat organizacyjny infolinii mBanku jest bardzo skomplikowany, ale zwykły użytkownik nie musi go znać – wybierając mBank tel, można załatwić wszystko: to konsultanci zajmują się przełączaniem rozmów. Warto jednak wiedzieć, jakie dane są potrzebne, aby nie odejść z kwitkiem:

  • W większości przypadków wystarcza numer klienta (taki sam, jak ten, który używany jest do logowania w bankowości elektronicznej) i telekod. Ten ostatni można ustawić samodzielnie w ustawieniach bankowości elektronicznej → kanałach dostępu.
  • W przypadku braku numeru konta lub nieznajomości telekodu, konsultant musi zweryfikować tożsamość klienta, zadając pytania dodatkowe dotyczące ilości i typu posiadanych produktów, miejsca zamieszkania itd. To normalna procedura, która nie wydłuża czasu oczekiwania na rozwiązanie problemów i praktycznie w pełni chroniąca przed wprowadzeniem nieautoryzowanych zmian.
  • Nie trzeba znać numerów umów ani wniosków – konsultanci widzą to samo, co użytkownik we własnym panelu bankowości elektronicznej i określenie „większy kredyt” albo „konto oszczędnościowe, na którym jest więcej pieniędzy” pozwoli równie dokładnie wskazać, o który konkretnie produkt chodzi.

W mBank kontakt przez telefon jest najlepszy

W mBank kontakt możliwy jest nie tylko przez telefon i choć mBank zrobił wiele, aby zachęcić do korzystania z innych form kontaktu (a wideorozmowa przez internet pozwala załatwić te same problemy), to jednak telefon zostaje podstawowym rozwiązaniem – do tego stopnia, że z aplikacji mobilnej dzwoni się jednym kliknięciem bez dodatkowego uwierzytelniania.

To po prostu najszybszy sposób na kontakt mBank. Oczekiwanie na połączenie nie trwa długo, załatwić można wszystko, nie trzeba pamiętać żadnych skomplikowanych haseł czy numerów – wystarczy tylko kod dostępu i numer klienta. Taka organizacja pracy infolinii sprawia, że większość problemów można załatwić w kilka minut i dla tego w mBank kontakt telefoniczny zawsze jest wysoko oceniany.

Główny adres mBanku to ulica Senatorska 18 we Warszawie (00-950).

Kontakt – 42 6 300 800 

WEB-MBANK KONTAKT                                

[Total: 12    Average: 3.9/5]

0 Comments