X

PLAY kontakt

PLAy

PLAY kontakt

PLAY Kontakt

Play: kontakt w zasięgu ręki

Dla najmłodszej spośród polskich sieci komórkowych, Play, kontakt miał być priorytetem. Dziś sieć zyskuje coraz więcej użytkowników, szczególnie przechodzących z innych sieci, a kontakt  jest nadal w miarę bezproblemowy, szczególnie jeśli chodzi o obsługę telefoniczną.

Play: telefon i nie tylko

Play to marka handlowa firmy P4, która powstała z przekształcenia Netia Mobile w 2005 roku. Zanim jednak na rynek weszła nowa marka, minęło kilka lat, a dziś abstrakcyjne logo Play jest już dobrze rozpoznawalne. Pierwszą usługą był w Play telefon w sieci komórkowej, natomiast dziś spory udział w przychodach firmy ma zapewnianie dostępu do internetu mobilnego. Firma przez lata rozbudowywała swoją ofertę, dzięki czemu dziś nie tylko udostępnia karty SIM dla telefonów komórkowych, ale także świadczy usługi dostępu do internetu telefonii stacjonarnej i chwali się jednymi z najbardziej rozbudowanych pakietów usług dodatkowych.

Play (Kontakt) –790-500-500

Infolinia Play co można załatwić?

Infolinia Play ma dość prosty schemat – krótkie menu i opcja połączenia z konsultantem w zupełności wystarczają, aby abonenci nigdy nie musieli udawać się do biura stacjonarnego.

  • Podpisanie nowej umowy, przedłużenie lub dokupienie kolejnej.
  • Sprawdzenie stanu konta, minut promocyjnych itd.
  • Zmiana taryfy, dokupienie usług dodatkowych i pakietów.
  • Zamówienie duplikatu karty SIM lub wyrobienie nowej w innym rozmiarze.
  • Zgłoszenie problemów technicznych i uwag o charakterze ogólnym.
  • Poznanie oferty, zarówno ogólnej, jak i indywidualnej.

To tylko niektóre sprawy, które w Play konsultant może załatwić w czasie jednego połączenia z infolinią. Wiele spraw można także załatwić bez opuszczania automatycznego trybu pracy infolinii, a więc w ogóle bez udziału konsultanta.

Połączenie telefoniczne jest najprostszym sposobem kontaktu z Play – konsultanci w biurach nie mają dostępu do wszystkich danych ze względów bezpieczeństwa danych, a odpowiedzi na pytania zgłoszone przez portal internetowy, choć wysyłane są szybko, czeka się na nie i tak dłużej niż na rozmowę telefoniczną. W sklepie internetowym można korzystać z czatu na żywo.

 

Jaki jest w Play numer telefonu na infolinię?

Podstawowy dla abonentów Play numer telefonu 790-500-500. Numer są dostępne jedynie dla dzwoniących z sieci Play, natomiast dla dzwoniących z zewnątrz, numer na infolinię jest inny: 790-500-500. W ostatnim przypadku jednak najczęściej można z powodzeniem załatwić wszystkie sprawy przez stronę internetową (abonenci mogą to zrobić na play24.pl).

 

Play obsługa klienta: co trzeba wiedzieć?

Zanim wybierze się telefon do Play, warto przygotować sobie komplet danych autoryzacyjnych, w tym hasło abonenckie. Jest ono wyszczególnione w umowie. Teoretycznie jego brak nie uniemożliwia pozytywnej weryfikacji tożsamości, ale dzięki podaniu hasła nie trzeba już podawać PESEL-u, adresu i masy innych danych. W Play obsługa klienta działa na tyle sprawnie, że nie trzeba też znać danych z umowy – nie trzeba wiedzieć, kiedy się kończy ani nawet jak dokładnie nazywa się plan taryfowy (a to wygodne, bo niektóre z nich mają bardzo długie nazwy).

Większość zamian o charakterze modyfikacji umowy wchodzi w Play w życie w terminie 2-3 dni robocze. Ważne więc, aby nie załatwiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Modyfikacje w pakietach dodatkowych zajmują do 24 godzin. Jest to niezależne od formy zgłoszenia.

Czy warto iść do biura stacjonarnego Play (Kontakt)

Telefon do Play jest najszybszą formą kontaktu. Konsultanci w punktach naziemnych nie mają wglądu w umowy, nie mogą zaproponować w związku z tym ofert indywidualnych. Wizyta w biurze stacjonarnym jest więc bardzo często bezcelowa – telefon jest szybszy i wygodniejszy, a wiele spraw można też załatwić przez internet: w Play kontakt najłatwiej jest więc nawiązać zdalnie i tak można najszybciej załatwić swoje sprawy.

WEB-PLAY KONTAKT

Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą

0 / 5 Aktualna ocena 1.41

Your page rank:

adminitpl:
Related Post