X
    Categories: Usługi

Jak szybko uzyskać InPost kontakt?

Jak szybko uzyskać InPost kontakt?

Szukasz InPost kontakt informacji? Znajdziesz tu InPost telefon, email, formularz kontaktowy, InPost godziny pracy, adresy oddziałów i wiele więcej. Dowiesz się jak korzystać z Inpost infolinia i jakie problemy można rozwiązać, poznasz ocenę firmy oraz oferty pracy.

InPost Kontakt

Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą

0 / 5 Aktualna ocena 0

Your page rank:

Czym jest InPost? Kto jest właścicielem InPostu?

InPost to znana i lubiana firma logistyczna oferująca usługi związane z dostarczaniem przesyłek oraz prowadząca sieć Paczkomatów, czyli automatycznych punktów odbioru i nadania przesyłek.

InPost Polska jest częścią międzynarodowej grupy InPost, a jej siedziba główna znajduje się w Polsce. Firma ta specjalizuje się w usługach kurierskich i logistycznych, oferując szybkie i wygodne dostarczanie przesyłek do klientów w kraju i za granicą.

Właścicielem InPost jest spółka holdingowa Integer.pl S.A., notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Integer.pl S.A. zarządza kilkoma markami związanymi z e-commerce i logistyką, w tym InPost. InPost posiada rozbudowaną sieć Paczkomatów w Polsce, co sprawia, że ich dostępność jest łatwa i wygodna dla klientów.

Overzicht

InPost jest dobrze znaną i niezawodną usługą w Polsce, ale wielu użytkowników wciąż doświadcza problemów w komunikacji z obsługą klienta i chce dowiedzieć się rzeczy, których wcześniej nie wiedzieli, m.in:

  • Jak znaleźć InPost infolinia?
  • Czy InPost telefon jest bezpłatny?
  • Gdzie znaleźć InPost godziny pracy?
  • Jak napisać do inpostu?
  • W jakich godzinach jest czynna infolinia InPost?
  • Czy można skontaktować się z kurierem InPost?
  • Jak się nadać paczkę w InPost?
  • Co jeśli InPost nie dostarczył paczki?
  • Ile kosztuje wysłanie paczki w InPost?

Poniżej znajdziesz wszystkie możliwe sposoby, aby uzyskać InPost kontakt informacji w Polsce:

  • Możesz zadzwonić na numer InPost infolinia +48 722 444 000 lub InPost telefon +48 746 600 000. InPost numer telefonu jest dostępny w ramach InPost godziny pracy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 22:00, w sobotę od 8:00 do 20:00, w niedzielę od 8:00 do 18:00, a w święta od 8:00 do 16:00 .
  • Możesz napisać za pośrednictwem formularza kontaktowego InPost, wybierając temat kontaktu i wypełniając wymagane pola. Następnie otrzymasz InPost pomoc w ciągu kilku dni.
  • Aby wysłać zgłoszenie uszkodzenia, użyj tego formularza. Jeśli przesyłka została uszkodzona lub zaginęła, możesz zgłosić uszkodzenie. Należy podać numer przesyłki, dane nadawcy i odbiorcy, opis uszkodzenia oraz załączyć dowody.
  • Napisz przez InPost czat, aby skontaktować się z obsługą klienta. Wystarczy kliknąć ikonę czatu w prawym dolnym rogu i zadać pytanie.
  • Napisz do siedziby InPost, która znajduje się w Krakowie przy ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków. Biuro w Warszawie znajduje się przy ul. Czerniakowskiej 87A, 00-718 Warszawa.
  • Można również napisać e-mail do InPost na adres dane_personal@inpost.pl. Jest to adres Inspektora Ochrony Danych, który zajmuje się sprawami związanymi z przetwarzaniem danych osobowych przez InPost.
  • Wypełnij formularz reklamacyjny: Jeśli nie jesteś zadowolony z usług InPost lub masz jakieś uwagi lub sugestie, możesz złożyć skargę za pomocą formularza skargi. Należy podać swoje dane kontaktowe, numer przesyłki i opis reklamacji.

InPost jest obecny w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn czy YouTube:

  • Facebook: InPost publikuje tam informacje o swoich usługach, promocjach, nowościach i ciekawostkach. Znajdziesz tam również porady, inspiracje, konkursy i ankiety. InPost angażuje się również w wiele akcji społecznych, takich jak pomoc schroniskom czy wspieranie lokalnych przedsiębiorców.
  • Instagram: Na Instagramie InPost publikuje zdjęcia i filmy związane z Paczkomatami, przesyłkami i e-commerce. Można zobaczyć również wpływowych ludzi z branży modowej, kosmetycznej beuty, sportowej i kulturalnej współpracujących z InPost. InPost często organizuje również konkursy i akcje promocyjne na Instagramie.
  • Twitter: InPost publikuje krótkie wiadomości o swoich usługach, nowościach i ciekawostkach. Można tam również śledzić komunikaty prasowe i opinie klientów na temat InPost. InPost odpowiada również na pytania i komentarze użytkowników.
  • LinkedIn: InPost publikuje tam informacje o swojej działalności, strategii, innowacjach i osiągnięciach. Znajdziesz tam również oferty pracy oraz artykuły eksperckie związane z logistyką i e-commerce.
  • YouTube: InPost publikuje filmy prezentujące jego usługi, aktualności i ciekawostki. Można tam również obejrzeć instrukcje obsługi Paczkomatów i przesyłek kurierskich oraz relacje z wydarzeń organizowanych przez InPost.

Jak działa InPost?

InPost to polska firma świadcząca usługi kurierskie i logistyczne. Firma oferuje usługi dla klientów indywidualnych i firm oraz usługi dla e-commerce. InPost posiada własne zaplecze technologiczne i logistyczne, umożliwiające prowadzenie działalności na terenie całego kraju. Niektóre z usług InPost obejmują:

  • InPost Paczkomaty: to sieć ponad 19 000 maszyn do nadawania i odbierania paczek 24/7, bez konieczności kontaktu z kurierem lub punktem obsługi. Paczkomaty są łatwe w obsłudze, bezpieczne i tanie. Można z nich korzystać za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony internetowej.
  • Kurier InPost: to usługa kurierska dla domu lub firmy z możliwością śledzenia paczki online. Kurier InPost oferuje szybką i niezawodną dostawę, konkurencyjne ceny i różne opcje płatności. Kuriera można zamówić online lub telefonicznie.
  • Allegro InPost: to specjalna oferta dla klientów i sprzedawców korzystających z platformy Allegro. Obejmuje ona tanie i wygodne przesyłki kurierskie i do Paczkomatów, darmowe zwroty, integrację z systemem Allegro oraz dodatkowe rabaty i promocje.
  • Szybkie Zwroty: to usługa umożliwiająca łatwe i darmowe zwroty towarów zakupionych w sklepach internetowych za pośrednictwem Paczkomatów lub PaczkoPunktów. Wystarczy wygenerować kod zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl lub na Allegro, zapakować paczkę i wysłać ją do wybranej maszyny lub punktu.
  • Paczki Kurierskie: usługa dedykowana firmom i sklepom internetowym, oferująca atrakcyjne ceny i warunki współpracy w zakresie przesyłek kurierskich. Pakiety Kurierskie pozwalają na elastyczne zarządzanie kosztami przesyłek, integrację z systemami e-commerce oraz dostęp do narzędzi analitycznych i raportowych.
  • InPost wysyłka: Wysyłanie paczek z InPost jest proste i wygodne. Możesz wybrać sposób dostawy, który najbardziej Ci odpowiada: nadanie w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie, zamówienie odbioru przez kuriera lub wysyłkę przez Internet.

Aby nadać paczkę, należy:

  • Zapakować paczkę: Do wyboru są trzy skrytki: mała (maks. 8 x 38 x 64 cm), średnia (maks. 19 x 38 x 64 cm) lub duża (maks. 41 x 38 x 64 cm). Każda paczka może ważyć do 25 kg45.
  • Wybierz metodę dostawy: Paczkę możesz nadać w dowolnym Paczkomacie InPost lub w jednym z ponad 10 000 PaczkoPunktów (sklepów, stacji benzynowych, kiosków itp.). Możesz również zamówić kuriera InPost, który odbierze przesyłkę w Twoim domu lub firmie.
  • Wprowadź dane odbiorcy: Możesz wprowadzić adres lub numer Paczkomatu InPost, do którego ma zostać dostarczona przesyłka. Możesz również wybrać na mapie najbliższy lub najdogodniejszy Paczkomat lub PaczkoPunkt dla odbiorcy.
  • Wprowadź swoje dane: Należy podać imię i nazwisko lub nazwę firmy, numer telefonu oraz adres e-mail. Możesz również zaznaczyć, czy chcesz otrzymać fakturę.
  • Zapłać za przesyłkę: Możesz zapłacić online kartą płatniczą, przelewem bankowym lub BLIK-iem. Można również zapłacić gotówką w Paczkomacie lub przy odbiorze przesyłki przez kuriera. Ceny wysyłki zależą od wielkości paczki i sposobu dostawy. Dostępne ceny można sprawdzić na tej stronie.
  • Wydrukuj i naklej etykietę: Po opłaceniu wysyłki otrzymasz e-mailem etykietę z numerem przesyłki i kodem kreskowym. Należy ją wydrukować i nakleić na paczkę. Jeśli nadajesz paczkę w Paczkomacie, możesz również skorzystać z opcji nadania jej bez etykiety za pomocą aplikacji mobilnej InPost.
  • Nadanie paczki: W przypadku nadawania paczki w Paczkomacie należy zeskanować kod kreskowy z etykiety lub z aplikacji mobilnej i umieścić paczkę w otwartym schowku. W przypadku nadania paczki w Paczkopunkсie należy ją zwrócić przekazać obsłudze punktu. W przypadku zamówienia odbioru przez kuriera, należy przekazać mu paczkę w uzgodnionym terminie.

Aby sprawdzić, gdzie znajduje się paczka, można skorzystać z narzędzia InPost śledzenie na stronie internetowej InPost. Należy wpisać 24-znakowy numer paczki lub 10-znakowy kod zwrotu (kod uzyskany na stronie szybkiezwroty.pl lub na Allegro). System automatycznie wyświetli informacje o statusie i lokalizacji paczki na każdym etapie doręczenia. Paczkę można również śledzić za pomocą aplikacji mobilnej InPost lub powiadomień SMS lub e-mail.
Możliwa jest również InPost dostawa w sobotę lub niedzielę. InPost oferuje możliwość dostarczenia paczki w weekend do Paczkomatów w całej Polsce. Jest to dodatkowo płatna usługa. Aby skorzystać z tej usługi należy: włączyć opcję Paczka w Weekend w swoim e-sklepie lub wybrać ją podczas zamawiania kuriera lub nadawania paczki w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie.
Aby wysłać reklamację InPost, możesz:

  • wypełniając formularz na stronie Reklamacje
  • dzwoniąc na infolinię InPost pod numer 722 444 000 lub 746 600 000
  • listownie na adres: InPost sp. z o.o., ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, z dopiskiem: Dział Reklamacji.

Reklamacja może być złożona w terminie 12 miesięcy od daty nadania przesyłki. Odpowiedź nastąpi do 30 dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji, reklamujący ma 14 dni na odwołanie się od tej decyzji.

Konto osobiste Inpost

Aby uzyskać dostęp do osobistego konta InPost, należy wejść na stronę manager.paczkomaty.pl i zalogować się za pomocą InPost logowanie (adresu e-mail) i hasła. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, możesz je utworzyć, klikając opcję rejestracji i wypełniając wymagane pola.
Strefa osobista InPost to miejsce, w którym można zarządzać swoimi przesyłkami, nadawać i odbierać paczki, zwracać zakupy internetowe, śledzić statusy paczek, płacić przy odbiorze i wiele więcej. Można również skorzystać ze Strefy Ułatwionego Dostępu, która umożliwia dostarczanie paczek do niżej położonych skrytek w Paczkomacie.
Aby pobrać aplikacja InPost, należy przejść do sklepu z aplikacjami odpowiedniego dla posiadanego urządzenia (Google Play, App Store lub Huawei AppGallery) i wyszukać aplikację InPost Mobile. Następnie należy kliknąć przycisk instalacji i poczekać na pobranie aplikacji. Aplikacja InPost Mobile wprowadza szereg możliwości, dzięki którym nadawanie i odbieranie paczek za pośrednictwem Paczkomatów jest proste jak nigdy dotąd.

Jak zapisać się do newslettera InPost?

Aby zapisać się do newslettera InPost wystarczy podać swój osobisty adres e-mail w dedykowanym polu tej strony. Wtedy będziesz mógł na bieżąco otrzymywać pocztą elektroniczną nowe oferty, promocje, porady i aktualności od InPost.

Jak znaleźć InPost praca?

Pracę znajdziesz w serwisie karier InPost. Musisz wybrać dział, który Cię interesuje, np. Kurierzy, Obsługa Klienta, IT itp. Przejrzyj dostępne oferty pracy i kliknij na tę, która Cię interesuje. Zapoznaj się ze szczegółami oferty, takimi jak zakres obowiązków, wymagania, lokalizacja, forma zatrudnienia itp.
Jeśli oferta spełnia Twoje oczekiwania, kliknij przycisk Aplikuj i wypełnij formularz zgłoszeniowy. Będziesz musiał podać swoje dane kontaktowe, doświadczenie zawodowe, wykształcenie i umiejętności. Możesz również dołączyć swoje CV i list motywacyjny. Po przesłaniu formularza otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail.

Jak znaleźć lokalizacje InPost?

Możesz śledzić mapę lokalizacji Inpost, na której można znaleźć wszystkie paczkomaty po nazwie miasta:

  • Warszawa: Międzynarodowa 42, Warszawa 03-938
  • Lublin: Lubartowska 16, Lublin 20-084
  • Kraków: Pl. Sikorskiego 1, Kraków 31-115
  • Katowice: 3 Maja 30, Katowice 40-097 Przy Galerii Katowickiej
  • Poznań: Paderewskiego 6, Poznań 61-770

Gdzie jest siedziba InPost?

Siedziba główna: ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa; Adres do korespondencji: ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Jakie FAQ zadaje InPost?

Oto lista wszystkich głównych FAQ InPost:

  • Jak wygodnie nadać przesyłkę przez Paczkomat?
  • Czy istnieje sposób na wydłużenie czasu odbioru przesyłki z Paczkomatu?
  • Jakie są kroki odbioru przesyłki w Paczkomacie InPost?
  • Jak nadać paczkę w Paczkomacie za pomocą Menedżera Paczek?
  • Czy mogę użyć innego numeru telefonu w aplikacji?
  • Co powinienem zrobić, jeśli pojawi się komunikat „Ups… Coś poszło nie tak… Spróbuj ponownie za chwilę”. w aplikacji mobilnej?
  • Czy akceptacja zgody marketingowej w aplikacji mobilnej jest konieczna?
  • Jak odebrać paczkę za pomocą kodu QR?
  • Czy mogę otrzymać fakturę zbiorczą na kilka przesyłek z usługą InPost Szybkie Nadania?
  • Co zrobić, jeśli mimo opłacenia przesyłki nie otrzymałem etykiety w usłudze InPost Szybkie Nadania?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz na tej stronie

Aby sprawdzić, w którym oddziale InPost znajduje się przesyłka, możesz skorzystać z kilku metod:

  • Wejdź na stronę InPost i wpisz w wyszukiwarkę numer przesyłki. Numer przesyłki to unikalny 24 cyfrowy kod, który znajduje się na liście przewozowym. Zobaczysz dokładny status przesyłki, jej aktualną lokalizację oraz przewidywaną datę doręczenia.
  • Pobierz aplikację InPost Mobile z Google Play, App Store lub Huawei AppGallery ze strony głównej InPost. Paczka pojawi się w aplikacji automatycznie, jeśli została wysłana na ten sam numer telefonu, który jest zarejestrowany w aplikacji InPost Mobile. Jeśli chcesz śledzić przesyłkę zarejestrowaną na inny numer telefonu w aplikacji, dodaj numer przesyłki za pomocą żółtego plusa po prawej stronie ekranu.
  • Skontaktuj się z InPost pod numerami telefonów: 722 444 000 lub 746 600 000.
  • Napisz do chatbota InPost w zakładce „Kontakt” lub na Facebooku i wybierz przycisk „Wyślij wiadomość”. Podaj numer przesyłki, a otrzymasz informacje o jej statusie i lokalizacji.

Jeśli masz problem z przesyłką InPost, możesz go zgłosić na kilka sposobów:

  • Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą przesyłki nadawanej do Paczkomatu, domu/firmy, usługi InStore lub otrzymanej faktury VAT, możesz to zrobić za pomocą formularza na stronie Reklamacje lub zadzwonić na Infolinię InPost pod numer 722 444 000 lub 746 600 0001.
  • Jeżeli Paczkomat jest uszkodzony i nie działa i nie możesz odebrać przesyłki, koniecznie zgłoś ten fakt na naszą infolinię techniczną pod te same numery telefonów. Możesz również skontaktować się z InPost za pomocą formularza kontaktowego lub naszego chatbota na Facebooku. Po przyjęciu Twojego zgłoszenia InPost zweryfikuje sytuację iw razie potrzeby wydłuży czas odbioru przesyłki poza standardowe 48h.
  • Jeśli masz problem z odbiorem przesyłki z Paczkomatu, możesz również skontaktować się z infolinią InPost pod tymi samymi numerami telefonów, o których mowa powyżej.

Standardowo kurierzy InPost nie muszą dzwonić przed przyjazdem po odbiór lub przed dostarczeniem przesyłki. Wszystko zależy od nastawienia samego kuriera. W wielu przypadkach kurierzy kontaktują się wcześniej na numer kontaktowy, podany przez nadawcę. InPost przy odbiorze przesyłki podaje kurierowi numer klienta oraz kod odbioru. Firma wyśle Ci wiadomość e-mail lub SMS, gdy kurier będzie gotowy do dostarczenia przesyłki. Pamiętaj, że kurierzy InPost pracują od poniedziałku do piątku do godziny 17:00. Jeśli więc do tego czasu nie otrzymałeś awizacji InPost, przesyłkę otrzymasz następnego dnia roboczego.

Zgodnie z polityką wysyłkową InPost nie musisz już drukować żadnej etykiety i naklejać jej na paczkę, jeśli wysyłasz paczkę przez aplikację InPost Mobile. Możesz to zrobić za pomocą kodu QR, który otrzymasz e-mailem po opłaceniu przesyłki. Wtedy wystarczy zeskanować kod QR w dowolnym Paczkomacie i to 24/7. Jeśli jednak wysyłasz przesyłkę przez Szybkie nadawanie, wydruk etykiety jest konieczny. Etykietę należy umieścić na górnej powierzchni opakowania lub równolegle do dłuższej osi tuby. Nie naklejaj etykiety na szew opakowania ani na rogi lub fałdy opakowania. Nie przyklejaj też taśmy na kodzie kreskowym.

Jeśli nie uda Ci się odebrać przesyłki z paczkomatu w wyznaczonym czasie, tj. 48 godzin, odbiór przesyłki po tym okresie nie jest możliwy. Wszystkie nieodebrane przesyłki kierowane są do Oddziału InPost i zwracane bezpośrednio do Nadawcy na jego koszt. Jeśli do odbioru przesyłki zostało mniej niż 12 godzin, a już wiesz, że nie zdążysz jej odebrać w wyznaczonym czasie, możesz przedłużyć jej pobyt w Paczkomacie o dodatkowe 24 godziny za pomocą aplikacji InPost Mobile. Następnie wystarczy zeskanować kod QR, który otrzymasz e-mailem po opłaceniu przesyłki.

Opinie InPost Polska

Aby poznać oceny i opinie klientów w Polsce na temat InPost i jego usług, możesz odwiedzić Trustpilot, niezawodną platformę recenzji. Tutaj klienci otwarcie dzielą się swoimi doświadczeniami i opiniami, umożliwiając przeglądanie ogólnego wyniku satysfakcji, a nawet dodawanie własnych komentarzy.

Paulina Nowak

Paulina jest ekspertem w dziedzinie obsługi klienta i pomoże Ci znaleźć wszystkie potrzebne informacje o firmie. Porównuje polskie firmy i zajmuje się obsługą klienta od 2017 roku.

Alina Vorobey:
Related Post