X
    Categories: Usługi

Jak szybko znaleźć Compensa infolinia?

Jak szybko znaleźć Compensa infolinia?

Szukasz Compensa infolinia? Wszystkie informacje dotyczące Compensa kontakt znajdują się tutaj. W tym artykule znajdziesz Compensa assistance i wszystkie sposoby skontaktowania się z obsługą klienta, takie jak Compensa telefon, e-maile, adres biura i media społecznościowe. Dowiesz się, jak ubiegać się o pracę і ocenić firmę online.

Compensa Kontakt

Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą

0 / 5 Aktualna ocena 0

Your page rank:

Informacje o Compensa. Kto jest właścicielem Compensy?

Compensa jest jedną z wiodących firm ubezpieczeniowych w Polsce, oferującą ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, osobowe i zdrowotne. Compensa jest częścią Vienna Insurance Group (VIG), jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej. VIG ma siedzibę w Wiedniu w Austrii i jest notowana na Wiedeńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Compensa działa na polskim rynku od 1990 roku i ma ponad 2 miliony klientów. Compensa posiada również oddziały w Litwie i Łotwie.

Overzicht

Compensa jest znaną firmą, jednak nie każdy wie, jak poradzić sobie z jej obsługą klienta i znaleźć kontakty. Dlatego mogą pojawić się pewne problemy:

  • Jak zadzwonić na Compensa infolinia?
  • Czy informacje o Compensa kontakt na jej stronie są prawdziwe?
  • W jakich godzinach mogę uzyskać Compensa assistance?
  • Jaki Compensa telefon jest używany do zgłaszania naruszeń?
  • Czy Compensa wypłaca odszkodowania?
  • Kiedy powstała Compensa?
  • Jak odzyskać pieniądze z Compensy?
Jeśli chcesz ubezpieczyć swoją nieruchomość, wybierz Compensa infolinia 22 501 61 00. Jeśli Twoje pytanie dotyczy ubezpieczenia na życie, skorzystaj z Compensa telefon 22 867 66 67, aby skontaktować się z obsługą klienta. Compensa assistance jest dostępna od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00. Jeśli chcesz zgłosić uszkodzenie samochodu lub mienia, użyj formularz Compensa kontakt. Możesz również skorzystać z tego formularza, aby wysłać dokumenty dotyczące szkody. Jeśli masz roszczenie dotyczące ubezpieczenia na życie, skorzystaj z tego e-maila: roszczenia@compensazycie.com.pl. Wreszcie, jeśli chcesz napisać list lub odwiedzić fizyczne biuro firmy, skorzystaj z tego Compensa adres: Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa.

Compensa Polska jest obecna na kilku platformach mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i YouTube.
Facebook: Na tej stronie można znaleźć aktualne informacje o produktach i usługach Compensy, porady ubezpieczeniowe, konkursy i promocje, a także opinie i komentarze klientów. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem prywatnych wiadomości lub czatu na żywo.
Instagram: Na tej stronie można zobaczyć ciekawe zdjęcia i filmy związane z Compensą i jej działalnością. Możesz także zobaczyć, jak wygląda praca w Compensa, poznać jej pracowników i ambasadorów oraz dowiedzieć się o ciekawych wydarzeniach i inicjatywach społecznych.
YouTube: Na tej stronie można obejrzeć ciekawe i edukacyjne filmy o firmie Compensa i jej ofercie ubezpieczeniowej. Można również obejrzeć spoty reklamowe, relacje z wydarzeń i kampanii społecznych, a także opinie klientów i ekspertów.
LinkedIn: Na stronie LinkedIn Compensa Polska można znaleźć informacje o historii firmy, jej wizji, misji, wartościach, produktach, usługach, osiągnięciach, nagrodach, wydarzeniach, nowościach i możliwościach kariery. Można również zobaczyć profile niektórych pracowników i liderów firmy, a także ich posty i komentarze. Możesz śledzić stronę, aby otrzymywać aktualne informacje o najnowszych osiągnięciach i innowacjach Compensa Polska

Jak działa Compensa?

Compensa oferuje szeroką gamę produktów ubezpieczeniowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych:

  • Ubezpieczenie samochodu – obejmuje OC, NNW oraz assistance komunikacyjne
  • Ubezpieczenie domu i mieszkania – chroni mienie i odpowiedzialność cywilną właściciela lub najemcy nieruchomości
  • Ubezpieczenie podróżne – zapewnia ochronę zdrowia i bagażu podczas podróży zagranicznych
  • Ubezpieczenie zdrowotne – oferuje pakiet Multi Zdrowie, który umożliwia korzystanie z prywatnej opieki medycznej w ponad 2000 placówek w całej Polsce
  • Ubezpieczenie na życie – zapewnia ochronę finansową na wypadek śmierci, choroby lub utraty pracy.

Cportal Compensa to portal internetowy przeznaczony wyłącznie dla agentów Compensa TU S.A., Vienna Insurance Group. Portal umożliwia:
Sprawdzenie oferty produktowej i warunków ubezpieczenia.
Wystawianie polis i dokumentów ubezpieczeniowych online.
Zarządzanie portfelem klientów i prowizjami.
Przeglądanie informacji o szkodach i roszczeniach.
Kontakt z obsługą agenta Compensa.
Aby korzystać z portalu cportal Compensa, należy zalogować się do portalu cportal za pomocą loginu i hasła. Login i hasło są przydzielane przez Compensa po podpisaniu umowy agencyjnej.
Zgłoszenia szkody można dokonać telefonicznie dzwoniąc na Compensa zgłoszenie szkody telefon 22 501 35 00. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Zgłaszając szkodę należy podać numer polisy, dane osobowe, okoliczności i skutki zdarzenia oraz dane kontaktowe.
Zgłoszenia szkody z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego można dokonać za pomocą Compensa zdrowie infolinia 22 501 35 15. Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę przez cały tydzień. Zgłaszając roszczenie, należy podać numer polisy, dane osobowe, rodzaj usługi medycznej, kwotę do zwrotu oraz dane kontaktowe. Następnie należy przesłać kopię faktury lub rachunku za usługę medyczną na adres e-mail refundacje@compensa.pl lub pocztą na adres Compensa TU S.A. VIG, Departament Ubezpieczeń Zdrowotnych, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa.

Jak uzyskać dostęp do strefy osobistej Compensa?

Moja Compensa to osobisty obszar dedykowany posiadaczom indywidualnych polis na życie, który pozwala na:

  • sprawdzenie informacji o posiadanej polisie – zakresie ochrony, kwocie wypłaty, statusie wypłaty, a także aktualnej wartości jednostek zgromadzonych na rachunku
  • zmianę danych kontaktowych, Beneficjentów, częstotliwości opłacania składek lub alokacji składek oraz konwersję jednostek w wybranych produktach.

Aby uzyskać dostęp do strefy osobistej Compensy, należy przejść na stronę Compensa logowanie, podając numer polisy i adres e-mail. Następnie należy ustawić hasło i aktywować konto. Po zalogowaniu się do portalu można korzystać ze wszystkich jego funkcji.
Compensa 24 to aplikacja dedykowana klientom Compensy posiadającym pakiet Multi Zdrowie. Aplikacja umożliwia:

  • Umawianie wizyt lekarskich online lub telefonicznie
  • Sprawdzanie stanu konta i limitów ubezpieczeniowych
  • Przeglądanie historii wizyt i dokumentacji medycznej.
  • Dokonywanie zwrotów za usługi medyczne poza siecią Compensa.
  • Kontakt z infolinią Compensa.

Aby korzystać z aplikacji Compensa, zarejestruj się na stronie Compensa24, podając numer polisy i adres e-mail. Następnie należy ustawić hasło i aktywować konto. Po zalogowaniu się do aplikacji można korzystać ze wszystkich jej funkcji.

Jak otrzymywać wiadomości od Compensa?

Możesz śledzić stronę bloga Compensa, aby być zawsze na bieżąco z nowymi informacjami o firmie. Znajdziesz tu wiele interesujących i przydatnych artykułów na temat ubezpieczeń, finansów, podróży, zdrowia i stylu życia. Blog Compensa jest regularnie aktualizowany i zawiera wiele interesujących faktów, opinii ekspertów i historii klientów.

Jak znaleźć pracę w Compensa?

Zapraszamy do odwiedzenia strony kariera Compensa, która oferuje wiele informacji o firmie, jej wartościach, kulturze, ofertach pracy, procesie rekrutacji, programie wprowadzającym i stażach. Aby ubiegać się o pracę, należy wybrać interesującą ofertę pracy z listy lub wyszukać ją za pomocą filtrów. Zapoznać się ze szczegółami oferty, takimi jak zakres obowiązków, wymagania, warunki zatrudnienia i korzyści. Kliknij przycisk “Aplikuj” i wypełnij formularz zgłoszeniowy, podając swoje dane osobowe, kontaktowe i zawodowe. Załącz CV i list motywacyjny (opcjonalnie) w formacie PDF lub DOC. I zgłoś swoją kandydaturę.

Jak znaleźć agenta Compensa?

Możesz bardzo szybko znaleźć agencję Compensa za pomocą łatwej wyszukiwarki tutaj, wybierając miasto na dostępnej mapie. Znajdź oddział w różnych miastach, takich jak:

  • Warszawa: Al. Jerozolimskie 162, pon-pt 8.00-17.00, tel. 22 501 64 24
  • Lublin: Nałęczowska 16, pon-pt 7.30-17.00, tel. 81 528 22 50
  • Kraków: Kordylewskiego 1, pon-pt 8:00-16:00, tel. 12 267 49 60
  • Katowice: Floriana 15, pon-pt 7.30-17.00, tel. 32 788 09 50
  • Gdańsk: Rzemieślnicza 33, Sopot (Polska), pon-pt 8.00-16.00, tel. 58 520 86 30

Czy Compensa ma biuro w Polsce?

Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warsaw

Compensa FAQ

Oto kilka najczęściej zadawanych pytań, które są często zadawane firmie Compensa:
  • Jak mogę skontaktować się z Compensa telefonicznie?
  • Jakie są godziny pracy działu obsługi klienta Compensa?
  • Jak mogę wysłać wiadomość e-mail do Compensa?
  • Jak mogę złożyć skargę lub sugestię do Compensa?
  • Jak mogę znaleźć najbliższy oddział lub agenta Compensa?
  • Jak mogę zgłosić szkodę lub wypadek do Compensa?
  • Jak mogę sprawdzić status mojego roszczenia lub polisy?
  • Jak mogę skorzystać z usług online Compensa?
  • Jak uzyskać wycenę lub kupić polisę od Compensa?
  • Jak mogę odnowić lub anulować polisę w Compensa?
Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć na tej stronie.

Nie, Benefia i Compensa to nie to samo. Benefia i Compensa to są dwie różne firmy, należące do Vienna Insurance Group. W 2015 r. nastąpiło połączenie Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group i Benefia TU S.A. Vienna Insurance Group, w wyniku czego powstała jedna firma ubezpieczeniowa o nazwie Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group. Benefia nadal jednak działa jako odrębna spółka o nazwie Benefia Ubezpieczenia Sp. z o.o., która oferuje ubezpieczenia u dealerów samochodowych oraz za pośrednictwem nowych technologii.

Czas oczekiwania na pieniądze z ubezpieczenia Compensa może zależeć od rodzaju ubezpieczenia, rodzaju szkody i sposobu jej zgłoszenia. Compensa jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce uruchomiła automatyczną dyspozycję wypłaty odszkodowania. Oznacza to, że cały proces likwidacji szkody może zostać przeprowadzony nawet w kilkanaście minut, a pieniądze można otrzymać już po kilku godzinach od zdarzenia, takiego jak kolizja czy zalanie. Niektóre opinie klientów Compensy wskazują jednak, że czasami na odszkodowanie trzeba czekać znacznie dłużej, a nawet dochodzić swoich praw w sądzie. Dlatego lepiej dokładnie zapoznać się z warunkami ubezpieczenia i zgłaszać szkody zgodnie z procedurami Compensy. Tutaj można przeczytać o okresach ubezpieczenia Compensa.

Aby sprawdzić status swojego roszczenia Compensa, możesz

  • Zgłosić roszczenie online na stronie internetowej Compensa i uzyskać dostęp do aplikacji umożliwiającej śledzenie statusu roszczenia i przesyłanie dokumentów, lub
  • Przejść do strony Zgłoszenie i obsługa szkody lub roszczenia i wprowadzić numer zgłoszenia oraz numer rejestracyjny pojazdu lub numer polisy, lub
  • Skontaktować się z Compensa telefonicznie pod numerem 801.105.105 lub +48 22.566.55.55 w godzinach pracy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:0

Możesz spodziewać się odpowiedzi od Compensa w ciągu dwóch tygodni od złożenia wniosku. Jeśli firma będzie potrzebować więcej szczegółów lub dokumentów, poinformuje Cię o tym w tym samym okresie i powie, kiedy należy je przesłać do działu obsługi klienta Compensa. Gdy firma otrzyma wszystko, czego potrzebuje, odpowie w ciągu kolejnych dwóch tygodni. Jeśli wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w rozpatrywaniu roszczenia, personel wyjaśni przyczynę oraz poda szacowany termin rozwiązania sprawy. Jeśli jesteś niezadowolony ze sposobu, w jaki obsługa klienta rozpatrzyła Twoje roszczenie, masz prawo złożyć skargę w ciągu miesiąca od otrzymania naszej odpowiedzi. Reklamację można złożyć za pośrednictwem strony internetowej Compensy, dzwoniąc pod numer 801 105 105 lub +48 22 566 55 55, wysyłając e-mail na adres reklamacje@compensa.pl lub listownie na adres Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group, ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa.

Czy Compensa to dobra firma?

Opinie klientów można znaleźć na polskich platformach do oceny firm. Będą tam komentarze i ogólna ocena. Możesz na przykład odwiedzić platformę Opiniuj. Jest to jedna z najpopularniejszych platform w Polsce.

Paulina Nowak

Paulina jest ekspertem w dziedzinie obsługi klienta i pomoże Ci znaleźć wszystkie potrzebne informacje o firmie. Porównuje polskie firmy i zajmuje się obsługą klienta od 2017 roku.

Alina Vorobey:
Related Post